lördag 7 maj 2011

På stickfronten intet nytt!

Är nog i en formsvacka just nu.
Inspirationen har inte räckt till mer än ytterligare några disktrasor. Men, men...det är ju alltid nåt...disktrasor är ju bra att ha!
Dagen har ägnats åt lite fix ute i väntan på att det ska bli varmare. Det mesta ligger i startgroparna just nu och bara väntar på att få slå ut i grönska.
Imorgon är det fotbollscup hela dagen. Tar med sticken så får vi se om det kanske blir några varv.
Ha en fortsatt fin helg så hörs vi snart!

7 kommentarer:

  1. Hoppas det blir en bra dag med rolig fotboll och fint väder. Håller tummarna att det blir ett och annat varv.

    SvaraRadera
  2. Är det en råttsvans?
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  3. Det är svårt att få något stickat den här tiden på året. Mycket att göra ute, det är kanske där inspirationen hamnar!

    SvaraRadera
  4. Blev lite inspirerad av dig så jag funderar på att också sticka en stjärnhop i Kauni (fast andra färger såklart) men jag undrar hur många nystan som gick åt?

    Hoppas du haft en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fortvil ikke! Strikkelysten kommer alltids tilbake! =) Ha en fin cupdag i morgen!
    Klem Misemor

    SvaraRadera
  6. Jag har inte heller hunnit med att göra så mycket den sista tiden.Nu när solen o värmen kommer vill man vara ute så mycket som möjligt. Försöker att hänga med något så när på allas bloggar. Ska skaffa lite cottolin och testa ditt mönster. Tack för tipset. Soliga hälsningar från Skåne

    SvaraRadera
  7. fin blogg du har. jag älskar oxå att pyssla, det kommer snart synas på min blogg, helst virkar jag amigurumis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...