lördag 3 september 2011

Vad är nu detta !?

Jag har ju sagt att detta är en handarbetsblogg.
Men jag märker att det på sistone mer blivit en hund/jakt/friluftsblogg. Hoppas ni har lite överseende med mig...
I går var jag till optikern i Boden och passerade då en garnaffär jag inte besökt tidigare. Kunde naturligtvis inte gå ut därifrån utan en påse med "bra att ha" garn.


Och för att ni inte ska tro att jag är helt overksam på stick/virk fronten så kommer här en WIP bild på min andra bolero.
Tror den kan bli rätt fin i den här färgställningen också...


Ha en fortsatt fin helg och sticka lugnt!


3 kommentarer:

  1. Boleron ser fin ut i de färgerna också. Höstiga färger var ordet.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker garnet/färgen i den andra boleron är jättehärlig. Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina färger, de höstiga!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...