måndag 31 oktober 2011

I brist på annat...

I brist på nåt garnrelaterat att blogga om så får ni hålla till godo med lite vardagsglimtar.

Vilka kontraster det kan vara...en dag så dimmigt att man knappt ser handen framför sig och nästa dag så här vackert ljus, och helt stilla.
Det är knappt man vet vad som är upp eller ned!





Det är så otroligt vackert just när isen lägger sig...
Här lite bilder där solen precis gått ner bakom trädtopparna.






Och så en trött och nöjd hund efter några timmar ute i skogen.
Han var redan vid bilen när jag kom tillbaka efter min runda...


Och SNÄLLA, RARA tomten...jag önskar mig en systemkamera i julkapp...jag har varit jättesnäll!!

8 kommentarer:

  1. Oj va fint..vindstilla o klart...har ni haft så kallt att isen börjar lägga sej.,...vi har det varmt ännu..ha de bra ..

    SvaraRadera
  2. Tuuusen takk for flotte bilder! Kanskje jeg skal legge inn et godt ord hos tomten i år... ikke er det slik at du trenger det ;-)
    Ha en fantastisk aften. Klem ToneB

    SvaraRadera
  3. Flotte naturbilder. Jeg håper virkelig at julenissen hører ditt rop:)

    SvaraRadera
  4. Vackra Bilder! Min kamera har dottern "lånat"...Nåja, jag får ha den ibland!

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder! Håller tummarna att tomten kommer med en ny kamera.

    SvaraRadera
  6. Vackra bilder! Här har vi mest haft dimma och plusgrader på slutet.

    SvaraRadera
  7. Ska prata med maken och höra om han kan hjälpa dej *ler*
    Underbara bilder!!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...