lördag 16 juni 2012

Lite snurrigt känns det allt!

Har fått en förfrågan om att vara med på ett par hantverksdagar i en by här i närheten i augusti.
Känns jättekul eftersom det är rätt svårt att få plats där. Hoppas på mycket fint hantverk och massor av inspiration.
Därför sitter jag nu och stickar LOVIKKAVANTAR mitt i sommaren! Helsnurrigt!
Men eftersom jag brukar ha med lite Lovikkavantar så känner jag att jag vill nog ha det nu också, även om årstiden inte är den rätta.
Och vinter blir det ju, det kan vi ju i alla fall vara säkra på!




 Kaffet och ostbågarna unnar jag mig efter flera timmars gräsklippning...
...vilken lördagseftermiddag!

Sticka lugnt!

7 kommentarer:

  1. Ja , ostbågar är gott det!!! Och vantarna , tokigt och snurrigt men det gäller att vara ute i tid för när man fryser om händerna då ska ju vantarna vara klara "nyss"! Lycka till på hantverks dagarna. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Jeg strikker lovikkavotter jeg også! Sommeren lar jo vente på seg, bare 8 grader nå i kveld.
    Lykke til med håndverksdagene! Tenker det er mange som vil kjøpe de fine lovikkavottene dine.

    Ha en fin søndag!

    SvaraRadera
  3. I vilken by är dessa hantverksdagar och när? Låter som något jag vill besöka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hantverksdagarna är i Strömsund utanför Råneå, 18-19 augusti.
      Hoppas vi ses!
      /Ann-Britt

      Radera
    2. Det finns nog chans till det!

      Radera
  4. kul att få chansen och dina lovvika kommer sälja som smör

    SvaraRadera
  5. Spännande, såg just vart och när för det var det jag funderade på. Nu när jag upptäckt din toppenblogg och dessutom bor ganska nära, Boden, så måste jag ju planera in ett besök. Hälsn Anita

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...