tisdag 26 juni 2012

Så glatt överraskad!

Vilken eftermiddag det blev idag!
När jag kom hem väntade två paket på köksbordet.
Först ett ganska stort paket med en fin retro bullburk som jag ropat hem på Tradera (så nu måste jag väl baka bullar).
Och sen ett lite mindre paket med ett fantastiskt innehåll!!
Fick fundera lite innan poletten trillade ner. Paketet var från Elaine som kammade hem vinsten i mitt vårlotteri.
Paketet innehöll ett ljuvligt garn från Tedman&Kvist och ett helt gäng underbara, handgjorda kort. Även pappret är handgjort!
TACK snälla Elaine! You made my day!







3 kommentarer:

  1. Åh vilken fin burk och vackra kort :)
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad glad jag blev över du gillade korten. Det kändes lite pirrigt att skicka iväg brevet.
    Kram/ Elaine

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...