måndag 4 juni 2012

Se där...

...en stund i stickfåtöljen gav resultat!
Broken Seed Stitch Socks stickade i Schoppel Wolle Admiral (natur), ca 50g och Online Supersocke 100 (Färg 1283), ca 30g.
Jag stickade på stickor 2,5 mm (hade varit perfekt med 2,25 mm).
Ett mycket enkelt men effektfullt mönster. Funderar redan på nästa färgkombination...





Till alla er som undrar varför jag inte hör av mig...
...dygnet har för få timmar just nu så datortiden får stryka lite på foten.
Men ni ska veta att jag tittar in hos er rätt ofta även om jag inte hinner lämna någon kommentar.

Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Snygga sockor,dom ser väldigt exlusiva ut. måste nog prova att sticka såna, jag har mönstret nånstan i datorn...ska bara hitta det först.Kram sytanten

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...