lördag 3 november 2012

Inte konstigt...

...att all energi är som bortblåst när det ser ut så här när man sticker ut näsan utanför dörren.
Kan det bli mer grått och trist!?




Tur att det finns stickningar på så många nivåer att ta till.
Idag räcker stickorken ungefär så här långt...
...ett par helt slätstickade sockar i ett fint Zauberball garn.



Färgen muntrar upp lite, och allra gladast blir jag när jag tänker på när jag fick det här nystanet.
Min "fångst" i fiskedammen under den härliga stickkvällen här hemma tillsammans med ett gäng andra "garningar".

Som ni kanske förstår har batteriladdaren kommit och kameran är igång igen.
Men dom kunde gott ha skickat med ett extra batteri till mig också!

Ha en fin lördag där ute!

2 kommentarer:

  1. håller med att det är en himla tur det finns lite färgsprakande garner, nu behövs det verkligen

    SvaraRadera
  2. Fina färger! Det väger upp lite mot allt det gråa och trista.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...