söndag 3 februari 2013

Lite gott och blandat

Blev inbjuden till stickträff i Nyborg och tillbringade hela lördagen tillsammans med ett härligt gäng stickerskor.
Många nya och fantastiskt trevliga bekantskaper (det måste vara nåt speciellt med garnnördar!), god mat (knytkalas) och så klart massor av skratt och inspiration.

Stickade och åt så mycket att jag inte kom mig för att ta ett enda foto...
...ni får tro mig när jag säger att vi hade en superdag!

Men som bevis på att jag faktiskt stickade så kommer här en bild på min "Eiku" som växt rejält.
Det är snart dags för gallermönstret, men jag tror jag stickar en bit till på den slät-/rätstickade delen, för det ser ut att vara rätt mycket garn kvar på nystanet.



Visst blir man extra glad när man får garnleverans i paket med dessa frimärken på!?
Så fina!





Och så till sist vill jag bara meddela att solen tittade fram en liten stund idag. Det finns hopp!
Även om man ju kan misströsta när man ser snömängden...SUCK!




3 kommentarer:

  1. fantastisk med strikkefrimærker :o)

    SvaraRadera
  2. Ja oj så mycket snö ni har kvar! Här minskar det dag för dag nu.

    Ha det så bra
    önskar
    Anette L

    SvaraRadera
  3. Jisses, så mycket snö ni har däruppe!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...