fredag 21 juni 2013

Sundhetstecken...

...eller tecken på någon form av vansinne!?
Välj själva...men idag lägger jag faktiskt upp en sockstickning till!

Hjärnan orkar inte med något avancerat men händerna vill ha något att göra. Då är en enkel sockstickning perfekt.

Dessutom stickar jag nu av garner jag fått i olika garnbyten och lotterier, och då blir färgvalet också helt annat än om jag stått där i garnbutiken för att välja garn. Kul!

Just det här garnet (färgen och meleringen) hade jag nog aldrig valt själv men nu när jag ser det uppstickat blir det riktigt trevligt.
Säkert någon som vill ha ett par rosa/röda sockar.



Men nu lägger jag bort stickorna för idag.
Ha en fin midsommarafton allihopa så hörs vi snart!

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att bara låta händerna göra "nåt" och vips så blir det ett par sockar eller nåt annat fint. Glad midsommar. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Det blir minsann säkert ett par sockor som får fötter....!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...