måndag 28 oktober 2013

Idag är en grå och trist dag

Ute spöregnar det och all snö är borta. Inga fina färger kvar...bara grått och trist...



Men det kanske bara är bra att det finns såna dagar också...för att man ska uppskatta dom fina dagarna när dom dyker upp.
Det är ju lätt hänt att muttra över det som är trist och dåligt istället för att fokusera på vad som är roligt och bra. Eller hur?

Får erkänna att det varit en fin höst och för att påminna mig lägger jag upp några mobilbilder från de senaste veckorna. Bilder som gör gott att att titta tillbaka på under en lång och mörk vinter.

En del bilder har jag även lagt upp på Instagram, men dom får hänga med här också.


Solen står inte särskilt högt den här årstiden, men samtidigt blir det väldigt vackert med långa skuggor överallt.




Även det vissna kan vara otroligt vackert




I fredags var det livsfarligt ute på vägarna, med underkylt regn och vattuhalka, men ute i naturen var det helt magiskt! Hade nog kunnat fota hela dagen. Tänkte nästan vända om och hämta den "riktiga" kameran.











Nu är jag nog tvungen att avsluta här och fara ut och blöta upp mig lite.
Vi syns en annan dag.

Bolt hälsar!



P.s. Sjalen är avmaskad  D.s.

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder som en riktig naturfotograf ju, så härligt det ser ut. Längtar redan till nästa helg då det nog bli en ordentlig naturhelg eller i alla fall en dag. Ha en fin vecka Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...