lördag 26 oktober 2013

Överenskommelsen håller

Har just avslutat dagens beting på min tidsödande pärlstickning...



...så nu får jag sticka på mina raggsockar resten av dan!


För  övrigt en stickning som lämpar sig mycket bättre som TV-stickning framför kvällens hockeymatch. Heja Luleå!

Länge sedan jag stickade raggisar. Skönt att ha nåt rejält på stickorna som omväxling
Garnet fick jag i Garn & Chokladbytet på vår stickträff i Fattenborg. Sockarna får en kul randning, ser nästan ut att vara stickade av restgarner.

Har förstått att Raggi kommit med många nya färgställningar. Kanske dags att utöka raggsockslagret lite...


Men innan jag sjunker ner i soffan så tänker jag gå och hänga lite tvätt och sen woka en älg. Tror det får räcka som arbetsinsats idag. Det är ju i alla fall helg!

Ha det så bra alla där ute, så hörs vi!

1 kommentar:

  1. Satt också med en sockstickning under matchen men höll på MODO.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...