torsdag 7 november 2013

Äsch då!

Inser att dessa blir för små för den tilltänkta mottagaren, så då kan ni lika gärna få se vad jag stickar på.
Let´s Rock mittens.



Visst är dom roliga att sticka men det är ytterst osäkert om jag ids/orkar/hinner sticka ytterligare ett par före jul. Det finns ju ett och annat projekt som också pockar på uppmärksamheten ;o)

Och OM jag nu skulle ta mig i kragen och göra ett större par så får ni lova att inte prata så högt om dessa...eller hur?

Hur som helst passar dom perfekt till mig. Och visst behöver morsan också ett par rockiga vantar!?

Hej svejs tills vi hörs igen!

9 kommentarer:

  1. ååh! superläckra!! oavsett vem det blir som kommer bära dem så säger jag bara: lyckos! :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar dem - är det ett eget mönster?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Nej, det är inte eget mönster. Om du klickar på länken i inlägget så hittar du det.
      /Ann-Britt

      Radera
  3. Vilket roligt mönster! Det är klart att du ska ha rockiga vantar :-)

    SvaraRadera
  4. Häftigt! Sådana skulle jag verkligen vilja ha. Tror dock inte att jag kan göra dem själv. Är inte så bra på att sticka nämligen.

    SvaraRadera
  5. Ville bara titta in och säga att jag har en liten award till dig hos mig. Kanske kan det lysa upp i mörkret.
    Vantarna var häftiga!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...