måndag 4 november 2013

I´m back

Efter fyra dagar på vift är jag nu tillbaka i verkligheten.

Näe, det fanns inte mycket utrymme eller tid för bloggande under resans gång, men jag kan tala om att vi haft det fantastiskt mysigt och avkopplande.

Resan till Linköping med Sofie bjöd på skön hotellvistelse, shopping, bio, god mat och gott fika, stickcafébesök, garninköp, umgänge med Oskar mm.mm.
Fullt upp med andra ord och energidepåerna har fyllts på ordentligt.

Lite stickning har det funnits tid för när vi vilat fötterna på hotellrummet och nu är två julklappar färdiga. Garn inhandlades till ytterligare två. Känner att jag ligger ganska bra till...det är ju bara början av november!

Här en liten tjuvtitt på dom färdiga alstren...



...men INTE skvallra!


Nu tror jag att jag skriver ut ett mönster och lägger upp nästa julklappsstickning.
Ha det bra så länge, så hörs vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...