tisdag 5 november 2013

Nästa julklapp på stickorna

Känns som att det kan bli rätt tråkiga inlägg en tid framöver, i alla fall när det gäller julklappsstickningarna.
Vill inte riskera att avslöja allt för mycket.

Början på den här klappen ser ut så här...


...och resten är hemligt till julaftons kväll.
Ok då, kanske en liiiten tjuvtitt när det är färdigt...vi får se.


I övrigt kan jag meddela att vintern är här...SUCK!
Så här såg det ut i morse när jag tittade ut genom fönstret.
OGILLA! Allt blir bara så besvärligt!


4 kommentarer:

  1. Skojar du :) Känns som att snö inte riktigt är aktuellt riktigt ännu. Men jag gillar bilden och tänk vad mysigt att ha snö till advent. Ha det bra Karin

    SvaraRadera
  2. Det är väl vackert när allt blir vitt och så ljust. Hälsn Anita

    SvaraRadera
  3. Det ser ju jättemysigt ut med all snö!

    SvaraRadera
  4. Ser underbart ut.. En annan får vänta på snö ett tag till tror jag.. På torsdag ska jag putsa fönsterna utvändigt!!! För dom har lovat 13-15 plus grader här =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...