fredag 28 mars 2014

Ha, ha...vem försökte jag lura egentligen! ?

Jodå, röjningen/rensningen/städningen av mitt syrum går alldeles utmärkt.

Det var ju bara det där med att skiljas från sina älskade tyger.
Trodde det var lättare än med garn, men se det var det inte alls...

Så nu är det mesta prydligt staplat i hyllan igen. Jag KAN ju behöva just DET tyget till nåt!

Så nån bloppis blir det inte just nu i alla fall (måste nog gå igenom nån terapi först) SUCK!

Men jag kan stolt meddela att jag faktiskt slängt en hel del små spillbitar, skänkt tre lådor tyg till Röda Korset och tre lådor till dom lokala fritids- och förskolorna.
Så det så! Nöjd!

Men nu tar jag helg och fortsätter operation vårrensning på måndag.
Då är det garnernas tur. Har köpt en hylla på Blocket och hoppas få hem den under helgen.

Det något rogivande med att sortera och fixa med sina tyger och garner.
Tänk om all annan städning vore lika lajbans...

Snart kan jag slå mig ner vid symaskinen igen och njuta av att jag vet preciiis var alla saker är.

Ha det gott så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...