fredag 4 april 2014

Butiksöppning!

Nä, det är inte så högtravande som det låter...ni kan andas lugnt ;o)



Får då och då frågan om jag tar emot beställningar, ex.vis på mina stickväskor och etuier eller mina handfärgade garner.

Jag tar inte gärna upp beställningar eftersom det är så svårt att veta hur mycket tid som finns att avsätta för arbete vid symaskinen. Är också rädd att glädjen med hantverket försvinner om det blir för stor press att producera.

Däremot är det jättekul att det finns intresse och jag tänker att när jag har något färdigt så lägger jag ut det, så får vi se.

Ska försöka få till "butiken" i en mer organiserad form så småningom, men tills vidare får det bli i det här formatet.

Titta gärna in och se om det finns något du är intresserad av (även om butiken är allt annat än välfylld just nu).

Men, som sagt var, man måste ju börja nånstans!

2 kommentarer:

  1. Jag följer din blogg - grön av avund över dina flinka fingrar och gedigna kunskap. Jag hade gladeligen köpt det du visar i din lilla butik. Som kund får man väl helt enkelt vänta tills sakerna är klara ;-)

    SvaraRadera
  2. Du milde himmel vad mycket fint! Helt plötsligt ser jag en anledning med att fylla fyrtio...
    Vill också tala om att min partner-in-crime har stickat dina sockor och hon är såå nöjd och alla vi andra tycker att de är såå fina. Tack ännu en gång för mönstret.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...