lördag 5 april 2014

Idag är jag sååå glad...

...för jag har konstaterat att min "Pergola" blir nog inte för liten i ärmhålet i alla fall...den kan t o m bli helt perfekt!

Var nog inte det smartaste att prova med en kort, stum kabel. Inte konstigt att det kändes trångt...

Nu kom lusten att fortsätta med den tillbaka och jag ska snart börja med mönsteravslutningen på ena ärmen. Tjoho!!

Funderar på att förlänga koftan med någon mönsterrapport, men det får jag ta ställning till när ärmarna är färdiga och det går bättre att prova.
Har en känsla av att proportionerna är lättare att se då.

Nä, nu har jag inte tid att sitta här! Måste sticka lite innan det är dags att grilla en älg ;o)
Ha de´!



1 kommentar:

  1. Underbar färg..blir sugen på att sticka en också om jag bara kunde förstå mönstret hälsa Marie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...