onsdag 16 juli 2014

Lite trist...

...men tyvärr nödvändigt :(

Under senaste tiden har antalet spam och skräppost ökat drastiskt.
Jag vill ju läsa ERA kommentarer och inte en massa skräp!

Har försökt hålla bloggen så öppen som möjligt men nu ser jag mig tvingad att lägga till ordverifiering när ni vill lämna en kommentar.

Hoppas det inte blir för mycket besvär och att ni också forsättningsvis tar er tid att lämna en kommentar.

För vad vore en blogg utan era frågor, synpunkter, kommentarer? 
Nä, ingenting!

Så, fortsätt att höra av er, det uppskattas :)

Stickkramar till alla (utom spammare)!

2 kommentarer:

  1. Din blogg är sååå trevlig och rolig.

    SvaraRadera
  2. Synnöve från Esbo30 juli 2014 kl. 20:02

    Jag läste någonstans att ordverifieringen nuförtiden endast är numror. Tack säger jag isåfall för de jäkla bokstäverna kunde ju få en att tro att man var redigt överföfriskad.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...