fredag 19 december 2014

I väntans tider...

Ja, snart flyttar hon in hos mig...
..."Rock-Olga" :)

Bild lånad från Gudruns UllbodKlicka på bilden så kommer du dit


Japp! Har äntligen gjort slag i saken och beställt en spinnrock.
Har funderat länge och inte kunnat bestämma mig för märke eller modell.

Det bästa hade så klart varit att testa olika modeller eftersom jag har förstått att det här med spinnrockar är väääldigt individuellt.

Nå, nu har jag inte haft möjlighet till detta utan får gå lite på magkänsla och vad som känns rätt för stunden.

Dessutom har jag fått goda råd och tips av både Elin och Paulina och det känns väldigt tryggt.

Tänk så mycket expertis man fått tillgång till sedan den här cyberstickvärlden öppnade sig! Så många värdefulla kontakter som skapats...även IRL :)

Nå, magkänslan och ekonomin gjorde att valet just nu föll på en Ashford Joy.
Har beställt hos Gudruns Ullbod och jag känner mig så förväntansfull.

Längtar tills hon kommer hem..."Rock-Olga" alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...