torsdag 2 april 2015

Bara två (lååånga) varv till...

...så får jag börja med spetskanten längst ner.

Min Dewdrop Cardigan växer så sakteliga fram...




Det går inte så fort med så många maskor och tunt garn.
Men rätt så flitig har jag varit, eller hur?


Kul att få använda så många fina stickmarkörer på en gång. En för varje ställe där jag ska"tappa" en maska när spetskanten börjar.
Det kan aldrig bli för mycket "bling" i en stickning!



Tror att koftan får vila lite över påsk och så lägger jag upp en sockstickning i stället.
Ett lite mer "hanterbart" projekt om det blir till att ranta lite.

Ha det bra så ses vi!

2 kommentarer:

  1. Hej Vi har en bloggtävling som nog kan passa dig. Titta in och va me.// Linnea

    SvaraRadera
  2. Flitig som en myra är du!
    Glad Påsk.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...