tisdag 23 januari 2018

3 x Sally

Fortsätter på vanttemat.

Har kvar lite "udda" härvor från förra färgningen av Baby Alpacka Chunky.
Stickar vanten "Sally" av dessa. Mönstret är mitt eget och finns att ladda ner gratis.




Stickor 4,5, grovt garn, enkelt mönster = snabbstickat. Ibland är det bara så skönt med en stickning som inte kräver så mycket.

Har några härvor kvar så det lär bli fler.


I övrigt då?

Jo, den här veckan ägnar jag åt färgning och förberedelser inför helgens äventyr, Slöjdfestival till havs.
Här kan du läsa vad Mikaela skrivit om slöjdfestivalen på sin blogg.



På fredag åker jag till Jakobstad och Mikaela där jag övernattar. Tidigt på lördag morgon åker vi till Vasa för att stiga på båten som tar oss till Umeå och tillbaka.

Det blir ett dygn fyllt med workshops, föreläsningar, försäljning mm.

Ska bli spännande, men jag måste erkänna att det känns liiite pirrigt med en båttur så här i kallaste januari!
Hoppas att jag hinner, får möjlighet och kommer ihåg att fota lite så lovar jag att jag återkommer med en rapport.


I övrigt gläds jag åt en trend som jag snappat upp via bl.a Instagram.
Flera av de inspirerande människor jag följer på främst Instagram har aviserat att de kommer att återuppta bloggandet. Tjoho!!

Har haft farhågor om att bloggandet kommer att försvinna när allt fler "snabba" sociala medier tar plats.
Men nu ser det alltså ut som att fler och fler går tillbaka, och återupptar sitt bloggande.
Det gläder mig och ger också mig ny inspiration när det gäller mitt bloggande. Nu kör vi!!

Ha en fin vinterdag där ute så hörs vi snart igen!

13 kommentarer:

  1. hey i loved your site layout and especially the way you wrote everything. I must say that you keep posting this type of information so that we may see the latest news.
    Well, don't forget to take part in Kroger feedback survey. Krogerfeedback survey is conducted at the ooficial kroger feedback website which is krogerfeedback.com
    krogerfeedback

    SvaraRadera
  2. Such a good article, I will visit regularly for more interesting topics likeBluetooth Handsfree Price in Pakistan , Power bank price in Pakistan.

    SvaraRadera
  3. Are you looking for Courier in South West London ? If yes, so you are in the right place. Speedy Sprint same day courier delivery service spans across London with Best package delivery in South West London couriers . At Speedy Sprint, our top preference is providing an excellent service at a completing rate, all to do the necessary job of obtaining your Courier and Parcel Delivery Service has to be done as fast and headache-free as feasible so lets goodbye to searching South West London courier near me

    SvaraRadera
  4. Thanks for your insight for your fantastic posting. I’m exhilarated I have taken the time to see this cash for cars palm beach cash for cars gold coast

    SvaraRadera
  5. We provide multi-home appliances for our valuable client to Save big and get the best prices on our services to get our products. Super excited provide LED TV, Washing Machine, Geyser, AC, Fridge, Lights, Switches, Furniture, Wardrobe, Floor Tiles, Bathroom Tiles, Steel speedy delivery | 100% genuine | Great value.
    cement price in pakistan today

    SvaraRadera
  6. Awesome and interesting article Great things you've always shared with us online shopping in pakistan

    SvaraRadera
  7. Thank you so much for sharing this type of information. Your essay has a wealth of useful information and knowledge.
    Installment mobile in Lahore
    Installment Mobile in Lahore Islamabad Pakistan

    SvaraRadera
  8. Looking for Wood Price in Pakistan? In Pakistan there are so many different types of Woods used for different purposes at Price. , Just Check PriceReview.pk for Best Price.

    SvaraRadera
  9. Tanz Group was established in 2018 with offices in Dubai, UAE. We work closely with our clients to set their visions, plan their operations, and support them practically throughout their journey.

    Paint services Dubai

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...