söndag 30 december 2012

Borde...

...ta ett varv med snabeldraken och kanske börja fundera på att förbereda lite nyårskäk. Har ju trots allt bjudit hem lite gäster till Nyårsafton.

Men istället hamnar jag här, i stickfåtöljen, med min sockstickning...hmmm...
Måste erkänna att jag känner mig rätt så lat för tillfället.



Nåja, jag hinner det jag hinner och om man dämpar belysningen ordentligt så syns nog inte dammtussarna så tydligt. Sen kan man ju alltid skylla på att granen barrar så förfärligt...

Sådär ja, nu har jag övertygat mig själv så nu tar jag några varv på sockan.
Keep on knitting!

2 kommentarer:

  1. Det är bättre att städa när gästerna gått!!
    Gör lite tvärdrag så försvinner dom största "änglatofflorna". Sen har ni bara trevligt och städar på Tisdag elr Onsdag. Det ska jag göra, tror jag....Gott Nytt År! Och bara njut!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Önskar dig ett Gott slut o ett riktigt Gott Nytt År!

    Kram från TINA

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...