fredag 14 december 2012

Nej, ni ser inte fel...

...och ni har inte av misstag hamnat i ett tidigare inlägg.
Jag HAR lagt upp ytterligare ett par "Backtrav".

Ja, jag vet att jag sagt att jag inte ska sticka på beställning till jul...men den som känner mig vet att jag har liiite svårt att säga nej när det gäller stickning.

Dessutom är det här en rolig och ganska snabbstickad vante så det får väl gå för den här gången då.




Ska sticka några varv innan vi får hem ett par gäster på "glöggkväll".
Första provsmakningen för i år.

Ha en fin fredag kväll!

2 kommentarer:

  1. Vad fina de blir! härligt mönster:) Trevlig glöggkväll

    SvaraRadera
  2. De är fina de där vantarna :-) Hoppas ni hittar nån riktigt go glögg, trevlig helg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...