lördag 18 februari 2012

Ja, vad fasen...

...har så många påbörjade projekt så vad gör väl ett mer eller mindre!?
Känns som att inget vill lämna stickorna, jag bara lägger upp nytt.
Så vad gör jag då?
Jo, startar upp ännu en Karin Kurbitsmössa...mycket logiskt!
Och JA, jag vet att jag sagt att jag inte ska sticka så mycket på beställning...men om man ber riktigt snällt är jag inte omöjlig.
Och det här blir ju faktiskt en annan färgkombination, grå botten och lila mönster.
Och för att ursäkta mig ännu mer så är det garn från stashen, inget nytt här!
Plus till mig, eller hur!?


3 kommentarer:

  1. :D JAg bestämde igår att jag inte får göra nått annat innan jag stickat klart sockarna jag hållit på med sen fa... var liten..... Så då blir de inge gjort....

    SvaraRadera
  2. Visst är det en trist och lite stressig känsla det där, när man inte tycker att något blir klart. Och fast det är kul att börja på nytt, så känns det inte så där hundra ändå...
    Men du ska se, att rätt som det är, så får du både det ena och det andra klart och massor på en gång då :)
    Alla dina nya projekt är jättefina! Pippikoftan med rosa ränder blir jätte söt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...