onsdag 7 november 2012

Slutdreglat!

Nu har jag varit in här så många gånger och bara tittat och tittat, men nu slog jag till!
Har nog tänkt göra det tidigare, men inte kunnat bestämma mig för vad jag ska köpa (läs: börja med...)

Som av en händelse så har mina trästickor, 5mm, som jag just nu stickar Lovikkavantar med, blivit aaaaalldeles för trubbiga och nötta.
Så visst måste jag bara ha nya?! Visst...?

Nu väntar jag med spänning på dessa!

Bild från Signature Needle Arts (Länk via bilden)

4 kommentarer:

  1. Du kommer inte att bli besviken!

    SvaraRadera
  2. hej ann-britt.
    ja!! du måste bara sticka skew. de är helt underbara och hälen blir så läcker!
    glöm inte visa foto här sen =)

    men du! nu blir jag galet avis på dina nya stickor. det är du väl värd du som stickar så mycket. stor kram från eddy, hoppas vi ses snart igen

    SvaraRadera
  3. Klart att du måste ha nya fina stickor!!
    Det ska bli kul att höra vad du tycker :) Jag är också rätt sugen på några par...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...