onsdag 20 februari 2013

Längtar redan!

Med ett blixtsnabbt klick anmälde jag mig till årets läger i Fattigskogen.
Har ingen aaaning om jag är ledig eller har tid, men det får lov att lösa sig.
Hoppas nu bara att det finns platser kvar och att jag kommer med...annars campar jag i skogen intill!

Titta in här, här, här, här och här och kika, så förstår du varför jag så gärna vill åka dit igen.

Önskar att ALLA någon gång fick möjlighet att delta i ett sådant här arrangemang. Så mycket glädje och inspiration på ett och samma ställe!
Tack Ulrika för att du ordnar dessa träffar och läger, önskar jag kunde åka på ALLA  :o)

Bild från Stickamera (klicka på bilden så hittar du info om årets läger)

5 kommentarer:

  1. Jag har varit på liknande fast då har vi sytt lappteknik. Det är en riktig vitamininjektion att få träffa andra "synördar".
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då ses vi även i Fattigskogen, anmälde mig igår! Samåkning ner, kanske? :)

    SvaraRadera
  3. Jag anmälde mig också i går, vad roligt att vi ses igen!!

    SvaraRadera
  4. Jag anmälde mig i dag. Får se om jag fått nån plats. Hoppas!!

    SvaraRadera
  5. Bara 130 dagar kvar till årets roligaste helg! Känns gott att vi träffs i Docksta nu innan och får en försmak av myset, gemenskapen och glädjen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...