torsdag 1 maj 2014

PAKET...

...jag älskar paket!!

Och igår hade jag den stora lyckan att fiska upp två (!) spännande paket ur brevlådan.
Jo, jo...så kan det bli när man anmäler sig till flera byten samtidigt :o)



Först öppnade jag det vit-orangea och det kom från Finland. Närmare bestämt från Christine, med bloggen "Nattugglans garnpåsar"

I paketet hittade jag massor av "godsaker".
Smaskig choklad (det här är Garn & choklad bytet), ett fint kort, finfina garner förstås och en påse ringblomsfrön.
Tack snälla Christine för paketet!


Nu ska jag bara fundera ut vad det ska bli för fint...hmmm...


Kunde så klart inte hålla mig utan öppnade raskt det andra paketet som var det sista i "Hemlisbytet".
Har ju redan listat ut att min "hemlis" heter Johanna och har bloggen "Johannas"

Alla hennes tidigare paket har varit superduper och så även denna gång.
Vad sägs om två härvor Dansk Pelsuld i en fantastisk turkos/petrolblå färg, ett gulligt kort, choklad och en stooor karta med svarta knappar...


Tack snälla Johanna för dom fina paketen! Nu räknar jag bara ner tills vi ses i Fattigskogen i sommar :o)


Ja, ja...jag vet att jag lovade att skriva om lägret i Pörkenäs, men jag fick ju PAKET!
Var ju bara tvungen att ta det först...vi hörs :o)

2 kommentarer:

  1. Jag är så himla glad över att du gillat paketen! Det har varit riktigt roligt att fundera ut vad du ska få och ännu roligare att läsa att du uppskattar dem. Vi ses i sommar!

    SvaraRadera
  2. En sån postdag är en underbar postdag :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...