fredag 26 december 2014

Det blir aldrig som man tänkt sig

Alla julklappar färdigstickade och utdelade.
Hade tänkt ägna mig åt "egostickning" resten av helgen...

Men så kom jag på att jag ska nog ge bort några Lovikkavantar...hmmm...
Inga julklappar, men man kan väl ge presenter i alla fall...?
Säger såklart inte till vem. Liiite hemligt får det allt lov att vara ett tag till.
Det lär klarna så småningom.

Nå, nu sitter jag här med ett par Lovikkavantar på nålarna och proceduren är densamma som alltid när det ska bli en viss storlek.
Det blir ALDRIG den storlek jag tänkt mig från början!
Det brukar bli 2-3 par av varje påbörjad beställning/leverans.

Men ingen fara...ett litet Lovikkavantslager kan vara bra att ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...