måndag 30 juli 2012

Äntligen!

Ja, äntligen har jag börjat packa inför det efterlängtade sticklägret i Fattigskogen!

Imorgon vid den här tiden är jag nog framme hos Ulrika i Umeå. Förhoppningsvis ansluter även Therese och efter övernattning startar vi tidigt på onsdag morgon mot Fattigskogen.
Tänk er bara, 36 sticknördar på ett och samma ställe i FEM hela dagar! Längtar...

Och för att vara RIKTIGT säker på att inte bli sysslolös så har jag startat upp ett par vantar ur "Solveigs Vantar".




Det blir nog tyst här hos mig till början av nästa vecka för datorn får stanna hemma. Men sen lovar jag att förmedla lite av mina upplevelser från Fattigskogen.

Sticka lugnt!

5 kommentarer:

  1. Härligt!! Ha det så kul, längtar efter rapport och bilder från fattigskogen. Skulle vara spännande att vara där men tyvärr. Kram syatnten

    SvaraRadera
  2. Önskar så att jag också kunde följa med... Njut och ha en underbar stickhelg!

    SvaraRadera
  3. Hade gärna varit med! Hoppas ni får det trevligt och härligt i fattigskogen och att vädrets makter står er bi! Väntar ivrigt på rapport!

    SvaraRadera
  4. Kan I have en rigtig god strikketur til Fattigskogan :o)
    hilsen Mona

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...