söndag 22 juli 2012

Vågat?

Undrar om man kan bli avvisad från sticklägret om man packar med en virkning?  ;o)

Men vad tusan, jag chansar!
Kan vara bra att ha en virkning att ta till om hjärnan fullständigt kör fast i alla sticktermer, nya mönster, frestande garner mm.

Så därför har jag påbörjat en "Wool Eater Blanket".
Känns som att det kan bli ett lååååångt projekt. Men vad gör det...ibland är det skönt med arbeten som bara ligger där och man kan ta några varv då och då, utan tidspress eller andra krav.
Vet inte ens hur jag ska välja att randa den, det får komma eftersom.




1 kommentar:

  1. Oj va mycke fint du hunnit med... Älskar västen och vantarna. Har varit lite "utanför nätet" då jag varit i torpet. På sin höjd kommer jag in via mobilen på Fb, då det vill sig. Väntar på ett nytt mobilt bredband, får vi se om det funkar bättre med det, annars får man helt enkelt vara utanför då man är där vilket ifs kan vara ganska skönt...

    Kul med läger. Vart bär det utav denna gången?

    Mvh
    /Ewa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...