lördag 28 december 2013

Var god dröj...

...blockning sker.

Ja, det mesta går i slow motion under alla dessa helgdagar, men det kanske är som det ska. Vilar mig i form inför 2014 ;o)

Har i alla fall tagit mig i kragen och hasat ner till tvättstugan för att blocka min "Geology Shawl".
Och här ligger den nu och gonar sig...



Känner att det här kan bli (ännu) en favorit.
Hoppas på några minuters vettigt dagsljus i morrn så kanske det kommer lite bättre bilder.

I övrigt knogar jag på med min pläd "Electric Ripple". Det går stadigt framåt och jag mixar färgerna hej vilt. Väldigt avslappnande...
Vilken dag som helst kanske jag t o m orkar ta en bild och lägga upp.

Ha det bra så länge så hörs vi nog snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...