söndag 1 maj 2016

Söndagssysselsättning

Varvar mellan krattning av gräsmatta, kontorsflytt och nu lite sockstickning.

Nej, jag trodde inte heller att jag skulle lägga upp några fler sockar på länge!
Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig :)

Det finns önskemål om något slags mönster som skulle kunna följa med om man köper ett handfärgat garn i butiken (Made in Kalix).
Tänker att sneakers-/ankelsockar är väl rätt passande nu så här mot vår och sommar.

Teststickar några par och sen tänkte jag skriva ner ett ett enkelt basmönster.



Helt ok med sockar på stickorna dessa dagar när det är så mycket annat på gång.


Kontorsflytt nämnde jag.
Vi flyttar vårt kontor och mina tyger/garner mm till en mer passande adress...



Känns som att vi hållit på med flytten i evigheter! Hoppas på att vi blir färdiga den här veckan.

Ha det bra och sticka lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...