lördag 27 juli 2013

Ann-Britt...inte igen!!

Varför är jag alltid i sista minuten!? Att jag aldrig lär mig!

Idag (!) kom jag på att jag erbjudit mig att ta med något att använda som pris i någon av Ulrikas alla roliga tävlingar och utlottningar på lägret i Fattigskogen.

Ett par Lovikkavantar är väl ett ganska fint pris? Men det KAN ju vara bra om dom är färdiga när dom överlämnas. Eller kanske man kan ge dom som materialsats? ;o)

Nå tur att Lovikkavantar går ganska snabbt att sticka.
Ska bara göra sista biten på tummen innan jag säger godnatt. Ruggning och broderi blir morgondagens pyssel.

Och vaddå sista minuten? Jag åker ju inte förrän tisdag kväll, så det är ju luuugnt.


3 kommentarer:

  1. Lovikkavotter er en flott pris!
    Kan du forresten fortelle meg om hvorfor de har Lovikka i navnet?

    SvaraRadera
  2. He he, jag tycker du är ute i väldigt god tid. Julklapparna från förra året är långt ifrån klara. Brosans fingervarntar räcker till halva högerhanden, morsans vantar är inte ens påbörjade. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, allt är ju relativt! Och en sak kan du ju vara säker på och det är att det blir jul igen... och då är du ju i GOD tid. För du sa väl aldrig vilken jul dom skulle vara färdiga ;o)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...