tisdag 2 juli 2013

Fyndat fin korg...

...till mina tunna restgarner.
Och blir det inget stickat av garnerna så funkar det ju som dekoration också :o)




Nu vill jag bara starta upp och få färdigt ännu fler stickningar, så det blir fler nystan i korgen.
Måste erkänna att jag blir sugen på nåt restgarnsprojekt också när jag ser alla färgerna som blandar sig så fint.

Tyvärr gör inte mobilbilderna alla färger rättvisa, men ni får använda fantasin lite. Och jag kan intyga att det är mer färgglatt än vad bilderna visar.

Nu ska någon av alla mina påbörjade sockar få sig något varv, så kan jag känna mig nöjd med den här dagen.
Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Restgarnsprojekt FTW! Vi kanske ska fixa en utmaning på temat? Jag har lite att ta av jag med. Och om vi dessutom lägger till udda nystans så har jag att göra lääänge... (Varför köper man bara ett nystan eller en härva?)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...