tisdag 20 augusti 2013

Det blev vi till slut

Ja, jag är lite kär!

Sneglade på två av mina handfärgade härvor hela helgen och nästan hoppades att ingen skulle köpa dom.
Många var det som klämde och kände men bestämde sig för andra färger.

Så på söndag em när det var dags att att packa ihop så kunde jag glatt konstatera att nu var det bara vi...jag och mina härvor i ljus och mörk bärnstensfärg.

Framför mig såg jag en "Dream Stripes" växa fram i dessa färger och det är just den jag har på stickorna nu.

Är jättenöjd så här långt och kan bara säga att färgerna är vackrare i verkligheten. Hoppas kunna återge dom lite bättre när jag kommit en bit på väg.

3 kommentarer:

  1. Underbar färgkombination! :)

    SvaraRadera
  2. Åh jättefint.Längtar tills jag ska sätta igång med det underbara sockgarnet jag köpte av dej. Måntro om jag vågar mig på nåt mer "avancerat"? Hälsn Anita

    SvaraRadera
  3. Vilken fina färger! Det ska bli spännande att få se sjalen färdig :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...