torsdag 29 augusti 2013

Äh, vad fasen...

...det här med att göra färdigt saker är överskattat, så jag kör väl igång med nåt nytt då!

Hittade sländan jag vann på lägret i Fattigskogen och den fina ullflätan jag köpte av Amanda och då var det kört på en gång. Givetvis var jag tvungen att kolla om jag överhuvudtaget kom ihåg nånting av det Annuska lärde oss om att spinna på slända FÖRRA lägret i Fattigskogen.

Och minsann...lite hade nog fastnat, för nu har jag början på ett eget garn på sländan. Så kul!
Återkommer allt eftersom, för det här lär nog bli ett lååångdraget projekt.



Nu ska jag beställa lite ofärgat garn (kan inte riskera att stå utan om inspirationen plötsligt hoppar på mig) och sen kanske man måste ut och jobba lite.
Ser ut att bli en fin dag.

Ha det bra så hörs vi snart!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...